Dotazy od zákazníků

Kolik zaplatím za poštovné a balné? 

Balíkyposíláme prostřednictvím PPL. Cena je 130,- Kč při zasílání v rámci ČR. Při objednávce nad 2000,- Kč je poštovné ZDARMA. Balné NEÚČTUJEME !

Kdy dostanu potvrzení, že má objednávka byla přijata? 

Po přijetí objednávky se automaticky vygeneruje mail, který je Ti odeslán. Další mail odesíláme až po vyřízení objednávky. Od přepravní společnosti dostaneš mail a SMS o přesné době doručení a taktéž s číslem balíku.

Kdy mohu zboží očekávat? 

Veškeré zboží, které lze objednat v našem Eshopu, Ti bude doručeno maximálně do třetího pracovního dne od přijetí objednávky. Nebude-li možné dodržet dodací lhůtu, budeme Tě informovat. V případě, že u nás objednáš do 11,00 hodin, balíček u Tebe může být již druhý den.

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

K zaslání zboží na území ČR využíváme služeb PPL.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ne, na Slovensko nezasíláme.

Mohu vrátit zaslané zboží, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, můžeš tak učinit do 14 dnů od data dodání zboží. Jednoduše zboží zabalíš (nenošené,  v originálním balení) a pošleš zpátky k nám. My Ti poté obratem vystavíme dobropis a pošleme peníze zpět na tvůj účet, který uvedeš ve Formuláři na odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat při výměně špatně zvolené velikosti? 

Zboží s kopií dokladu zašli na naši adresu a my Ti obratem pošleme správnou velikost. Doporučujeme předem zavolat nebo nám napsat mail a upřesnit velikost.

Kde můžu uplatnit reklamaci a jak dlouho trvá její vyřízení?

Zboží zakoupené přes náš e-shop posílej přímo k nám do Kutné Hory na adresu MOTOJOMAX, s.r.o., Benešova 100/3, 284 01  Kutná Hora. Zákonná lhůta je třicet dní od zahájení reklamace, avšak v drtivé většině případů je reklamace vyřízena mnohem rychleji :o))

Svůj dotaz zde nevidím? 

Pokud jsi zde nenašel odpovědi na Tvoje otázky, obrať se na nás, rádi poradíme. Volej nebo piš - kontakt.