Nejčastější dotazy zákazníků

Kolik zaplatím za poštovné a balné? 

Balíky posíláme prostřednictvím PPL. Cena je 160,- Kč při zasílání v rámci ČR. Při objednávce nad 2000,- Kč je poštovné ZDARMA.

Balné NEÚČTUJEME !!!

Kdy dostanu potvrzení, že má objednávka byla přijata? 

Po přijetí objednávky se automaticky vygeneruje mail, který je Ti odeslán. Další mail posíláme třeba na upřesnění velikosti, ale většinou odesíláme další mail až po vyřízení objednávky. Od přepravní společnosti PPL dostaneš mail a SMS o přesné době doručení a taktéž s číslem balíku. Jinak máš možnost v aplikaci PPL změnit čas nebo místo doručení.

Kdy mohu zboží očekávat? 

Veškeré zboží, které lze objednat v našem Eshopu, Ti bude doručeno maximálně do třetího pracovního dne od přijetí objednávky. Nebude-li možné dodržet dodací lhůtu, budeme Tě informovat. V případě, že u nás objednáš do 11,00 hodin a zboží máme skladem, balíček u Tebe může být již druhý den. V době před vánočními svátky se může dodací doba prodloužit.

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

K zaslání zboží na území ČR využíváme služeb PPL. Máš možnost si vybrat buď doručení domů kurýrem PPL nebo doručení na výdejní místo tzv. Parcelshop, ve kterém si můžeš balíček vyzvednout během 7 dní.

Zasíláte zboží na Slovensko a do zahraničí?

Ne, nezasíláme.

Mohu vrátit zaslané zboží, pokud mi nebude vyhovovat?

Ano, můžeš tak učinit do 14 dnů od data dodání zboží. Jednoduše zboží zabalíš (nenošené,  v originálním balení) a pošleš zpátky k nám. My Ti poté obratem vystavíme dobropis a pošleme peníze zpět na tvůj účet, který uvedeš ve Formuláři na odstoupení od smlouvy. Odkaz na tento formulář ti je zaslán do mailu při vyřízení objednávky a také ho najdeš na našem e-shopu.

Jak postupovat při výměně špatně zvolené velikosti? 

Zboží s kopií dokladu zašli na naši adresu a my Ti obratem pošleme správnou velikost. Doporučujeme předem zavolat nebo nám napsat mail a upřesnit velikost.

Kde můžu uplatnit reklamaci a jak dlouho trvá její vyřízení?

Zboží zakoupené přes náš e-shop posílej přímo k nám do Kutné Hory na adresu MOTOJOMAX, s.r.o., Benešova 100/3, 284 01  Kutná Hora. Zákonná lhůta je třicet dní od zahájení reklamace, avšak v drtivé většině případů je reklamace vyřízena mnohem rychleji :))

Můžu po Vás poslat balíček přes zásikovou službu PPL?

Ano můžeš. Jsme smluvní partner PPL. Posílej zásilku z našeho PPL Parcelshopu nově i na dobírku :) 

Svůj dotaz zde nevidím? 

Pokud jsi zde nenašel odpovědi na Tvoje otázky, obrať se na Marťase, rád ti poradí -  volej nebo piš - kontakt.